Saturday, September 29, 2007

masih mencari...

Hi,

Puas aku mencari-cari tema yang bersesuaian demi memenuhi keperluan kursus ini. Sudah berkali-kali aku menghantar beberapa lembaran blog dan berkali-kali juga aku sunting dan padam. Acap kali aku merasakan apa yang telah aku coretkan sebelum ini tidak mencapai kehendak hati ini... jauh sekali untuk aku mengganguk setuju tanda puas hati dengan karya sendiri.

Sebenarnya sudah tidak terhitung jari jumlah blog yang telah aku utuskan terpaksa dihapuskan kerna hati tidak berkenan. Bagaikan satu tekanan untuk menghasilkan sesuatu yang benar-benar memberikan kepuasan tulen kepadaku.

Kini, untuk ke sekian kalinya, aku mencuba lagi. Menghayun jari jemari ini dan memeras ketajaman minda ini untuk menyatakan sesuatu di ruangan ini. Aku harap kali ini ia bisa kekal di ruang ini. Sekurang-kurangnya ada wadah untuk dikongsikan di persinggahan ini.

No comments: